HTML

Azt hiszed, hogy persze, pedig dehogynem

Friss topikok

  • kozlovv: @tothbarbi: amennyit en petri gyorgybol lattam, azt mondom zsenialis, ezert es mert amugy nem tul ... (2009.12.08. 11:10) verscsokor...vagymi :)

Linkblog

verscsokor...vagymi :)

2009.11.23. 10:48 kozlovv

Imádom az őszt, na! Talán a leglíraibb évszak. Meg lehetne vizsgálni, hogy mint időtoposz melyik évszak (hónapo) jelenik meg leggyakrabban a "költészetben".. az ősz szerintem simán esélyes! Na posztolom a tegnap este termését!

 

Nem szereted a verseket.

Miért? - kérdezem

„Csakúgy.” -

S a választ ennyiben hagyod.

Most írok neked.

 Úgy érzem így stílusos.

Van benne némi irónia

És persze a dac, hogy „csakazértis”.

 

Kérdéseimre viszont, így nem szükséges felelned.

Hogy érdeklődésem irántad már csak költői lehet,

 Azt belátni, úgy tűnik kénytelen vagyok.

Életet nehéz volna, így hangnemet váltok…

 

(akkor mondjuk, rezignáltan)

Kérdést föltenni minek és egyáltalán kinek lehet?

Vegyük sorra:

Kezdetben magamnak.

Ilyenkor a válasz általában túl dagályos és gyakran még zavaros

Mintha szégyellne valamit és azt mondja, kérdezd a másikat!

Kíváncsian kémlelem a többit körülöttem, az mit felel.

Jobb esetben ez már egyenes és nem sokat kertel,

De valahogy nem az, amire vártam

Fölkeresheted még, ha tudod, a Nagy Öreget

 De megint csak minek?

…egyszerűen Ő meg nem az a szószátyár típus.

 

Így hát megint csak kérdezem, hogy kérdezni mit és minek?

Mert a helyzet attól tartok az,

Hogy általában tudjuk mi azt nagyon is jól!

Csupán válaszaink vannak.

Felelni mégsem, vagy csak rosszul lehet

Nem marad más, kérdezni kell

Hogy mit, minek, hol és mikor??

 

 

 

(((Ha ezt jól csinálod, talán megtudod valamikor… :D :P ))))

 

 

Konspirálnék veled.

 

Ha ugyanaz a szél mosná pirosra arcunkat

És ugyanannak a Napnak fénye játszana hajunkban

S te mindig engem akarnál, én meg csak téged

(oda – vissza)

De legalább együtt vehetnék levegőt veled.

Egy levegőt szívnánk, mondjuk

Vagy egy követ fújnánk

(ki…- be…)

Azt is mondhattam volna, hogy egy cipőben járnánk, de az most hülyeség.

Esetleg egy hajóban evezhetnénk. Vitorlás lenne -  tudod,  a szél miatt…

 

Konspirálnék veled.

 

 

Elég őszi, elégikus 

 

Mikor minden fa meztelenül didereg az ég alatt

Mintha ragyogóbban sütne rájuk a Nap.

Pedig nem kell már, nem kell már...

S a fény mosdatlanul szalad szét az utca kövén

De a kopár törzsek nem látják, nem is tudják

S ha tudják is - nekik nem kell már.

 

2 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://alapallas.blog.hu/api/trackback/id/tr571545656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tothbarbi 2009.12.08. 00:59:43

és igaz. mármint az ősz, hogy a leginkább toposz az évszakok közül. én is jobban szeretem a többinél, írni is jobb róla.
a konspirálós aranyos, az utolsónak meg a címe tetszik.
ostobaság, ha érzek petri hatást?

kozlovv 2009.12.08. 11:10:25

@tothbarbi: amennyit en petri gyorgybol lattam, azt mondom zsenialis, ezert es mert amugy nem tul sokat lattam belole, furcsallom, hogy o jutott eszedbe, mindenestre koszonom a hozzaszolast. eleg gyengek, de nem is fektettem belejuk energiat. tkp. csak ugy egy este muszaj volt, vmit csinalnom. vagod.. :)
süti beállítások módosítása